Az élet nem tündérmese

2010. augusztus 10., kedd

15.fejezet: Miért tetted ezt?




/Alec/

*Adam és Bella veszekedése előtt*

Nem hiszem el hogy Adam rástartolt Bellára. Ismerem már jól, eddig minden nő csak egy éjszakára kellett neki. Ha ezt csinálja Bellával is, megölöm. Jobb ha még az elején beszélek Adammal. Bella alig 2 hete van itt és máris rátalált a szerelem. Ezt kétlem! Előtte mást szeretett, aki elhagyta, de van egy olyan érzésem hogy még mindig szereti. Csak nem mutatja ki. De lehet hogy mindenki jobban járna vele ha vissza menne Edwardhoz. Elmondaná neki hogy még mindig szereti, Adam meg szórakozhatna tovább a csajokkal. Bella itt nem lesz boldog. Soha. Hisz Volturi tönkre teszi az egész életét. Embert vért kell innia. Ő nem ilyen. Nem fogja bírni. Erősnek mutatja magát, de nem az. Ő nem fogja bírni ezt az életet. Majd beszélek erről Aronak. Mi lenne ha felkeresném Edwardot  hogy jöjjön ide mert a szerelme vámpír és most épp csatlakozni akar a Volturihoz mint negyedik tag. Tuti kiröhögne és nem is jönne el, azt hinné hogy csapda. Sosem jönnének ide a Cullenek. De amint lesz rá alkalmam ide hívom őket vagy ha önszántukból jönnek elmondom nekik az egész történetet Belláról. Mivel ő nem akar velük találkozni. Akármibe is kerül én megfogom tenni. Bella már olyan nekem mint a nővérem, oly annyira  szeretem őt mint Janet. Imádom mindkettőjüket! Amikor megláttam a gépet amin Adammal csókolózik, nem is tudom mit éreztem. Egy pillanat alatt az összes érzelem leolvasható volt az arcomról. Nem tudom Bella ebből mit vett észre. Remélem semmit. Még a végén félre érti. Épp Bella szobájánál megyek el. Mi a francot keres itt Adam.

-Mit keresel itt?-nem vette észre hogy jövök, ezért a hangom hallatára összerezzent.
-Nem mindegy ez neked?
-Képzeld nem! Szóval?
-Csak beszélni akarok Bellával a ma történtekről. De nem tudom hogy ez-e a legmegfelelőbb pillanat-e?
-Szerintem nem! Gyere beszélni akarok veled!
-Oké.-elindultam a szobám felé. Adam követett. A szobám elég messze volt Belláétól így biztos lehetek benn hogy nem hall minket.

-Miről akarsz beszélni?
-Belláról.
-Mi van vele?
-Csak annyi hogy nem akarom hogy úgy végezze mint a többi barátnőd.
-Mi van?
-Ismerlek már Adam!
-Aha persze!
-És egyébként is ő mást szeret, csak ő elhagyta Bellát, de biztos vagyok benne hogy még mindig szeretik egymást!
-És ki ez az állítólagos szerelme?
-Az egyik Cullen.
-És mi közöd van neked ehhez?
-Az hogy Bellát úgy szeretem mintha a nővérem lenne. Nem hagyom hogy szórakozz vele. Eleget szenvedett már az életében, új életet akar kezdeni, de ezt nem tedd tönkre. Úgy hogy keress másik lány akivel szórakozhatsz. Bellát pedig hagyd békén!
-Bells ezt el is mondta neked már mint azt hogy mást szeret.
-Nem nekem ha nem Janenek.
-Értem. Ha úgy akarod akkor békén hagyom. Most örülsz?
-Igen.
-Most már elmehetek?
-Persze.-kiviharzott a szobámból.

Nem bírok már bent ülni, ki kell szellőztetnem a fejem, elmegyek vadászni. Pár perc múlva az erdőben futottam. Ilyenkor nem szoktunk vadászni, mindig közösen a nagyteremben tartjuk a "vacsoránkat". Heide azokat gyanútlan turistákat vezeti be hozzánk akik Volterát jöttek megnézni mint látványosság. Ha tudnák hogy itt igazi vámpírok laknak sosem jönnének ide. De én jobban szeretek egyedül vadászni, így van ez most is. Egy túrázót fogtam el. Az ütő erébe mélyesztettem a fogam és kiszívtam az összes vérét. Nem maradt élet a testben ezért elégettem. Nem szabad nyomokat hagyni. Már este van, ma nem megyek haza, inkább itt töltöm az éjszakát. Egyébként is szeretek itt lenni. A közelben van egy kis patak, amit imádok, most is oda megyek. Még egyszer át kell gondolnom mindent.

****Más nap****

Már fel kelt a nap, de nekem még  mindig nincs kedvem menni. Ha haza megyek abból óriási vita lesz! Mit tettem? Lehet hogy Adamnak tényleg komolyak voltak a szándékai? De akkor nem mondott volna le róla ilyen könnyen. Ha haza megyek bocsánatot kell kérnem mindkettőjüktől.

***3 óra múlva***

Most már ideje mennem. Voltera felé futottam. Amikor oda értem, nem beszéltem senkivel. Egyenesen a szobám felé mentem. Ahol várt rám valaki, ismerős volt az illat, még sem tudtam ki lehet az.
-Bella, te mit keresel itt?
-Hát, tudod volt egy kis vitám Adammal és te is szóba kerültél.
-Igen? És min vesztetek össze?-tettem a hülyét, bár tudtam át lát rajtam.
-Beszéltél Adammal tegnap este?-dühösnek látszott. Nem mondhatom el neki az igazat.
-Nem.
-Én nem így hallottam. Add ide a kezed!
-Minek?
-Csak csináld!-megtettem a mit kért, pár percig a távolba meredt. Majd megszólalt.
-Honnan tudsz róla? Miért mondtad el neki? Miért kellett ezt csinálnod?-a sírás határán volt.
-Bella, hagy magyarázzam el!
-Nem!-kiáltotta dühösen. Majd kirohant a szobámból. Nem tudom merre mehetett. Ha ezt Aro megtudja nekem végem. Megbántottam Bellát. Aki a legfontosabb neki.



13 megjegyzés:

Wyyy írta...

Hát hú meg háááá...én azt hittem először hogy Alec belezúgott Bellsbe...de megnyugodtam hogy csak olyan mintha a nővére lenne neki...(=
nagyon tetszett Alec szemszögéből
jó lett(=
siesss a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

Amanda írta...

Nagyon jólett :) Puszi !

Nolya írta...

ez jó lett :)
kár h ilyen rövid

Varga Vivien írta...

hmm m... talán izgiibb lett volna ha Alec is belezugott volna.:Dmég élvezutem is volna:D:D de így is joo::D:D ..
tetszett és jo lett:) rem Adam nem olyan mint ahogy Alec leírta.. mert akkor.. huu..
na mind1.. siess a következővell
Puszi:)

EsztiIi írta...

Whhhhááá!!!
OMG.!
Èn is azt hittem, hogy Alec belezúgott Bellába... De így talán jobb is.
Remélem Bells hamar kibékül Alecel!
De mivan, Adamnak komolyak a szándékei?!!
Na de szerintem nem kell szolni a Cullenéknek!
Am. Imádtam, nagyon jó lett!
:)
Már nagyon várom a folytatást!

Puszi

Eszter^^

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

XxbellaxX írta...

Szijja!

Nagyon jó lett ez a fejezet!Imádom a törid!!
Pszii^^

Becca Blackburn írta...

Nagyon jó lett!(L) :) Az elején teljesen arra gondoltam, h Alec szerelmes Bellába. Közben csak testvéri szeretet van köztük. Szegény Alec, mit fog most kapni... Uh... bele se merek gondolni. Bella nem kissé kiakadt.

Pusy

Reby

Becca Blackburn írta...

Am, írhatok két komit??? xD
Szupi lett!

Reby

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó lett. Nem tudom örüljek-e vagy sem hogy Alec nem szerelmes Bellába. Remélem azért Adammal rendezik a dolgot. Alec vajon mit fog ezért kapni. Szegény már most sajnálom. Sok sikert.
Puszi

Erikaa írta...

Folytaaaaaaasdddd!!!

Kata írta...

Szia!
Wáá nagyon jó(: Imádom(L) Folytasd gyorsan!
Puszi: Kate

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszett! Eloszor azt hittem, Alec szerelmes Ballaba, de igy sokkal jobb:D Remelem Edward es Bella ujra egymasra talal...:)
puszi