Az élet nem tündérmese

2010. május 16., vasárnap

7. fejezet





/Bella/
És mikor megláttam ki hív majdnem elájultam. Mert Jacob az. Most mit tegyek? Nem vehetem fel, mert akkor ide jönnek és megölik Victoriát és Johnnyt. Ezt nem engedhetem!
De ha nem veszem fel azt hiszi meghaltam. De jobb lesz ha nem tudja hogy élek, lehet hogy Alice is látta mit tervez Victoria és ők is úgy tudják meghaltam. úgy lesz a legjobb hogy nem tudják hogy élek. Ezekkel a gondolatokkal mentem vissza a nappaliba.
-Nagyon zaklatott vagy!-Johnny honnan tudja mit érzek?
-Ezt hogy érted?
-Meg van hogy mi a képessége!-lelkendezett Vic.
-És elmondjátok vagy találjam ki?-ehhez nekem most nincs kedvem!
-Érzem mások érzelmeit és befolyásolni is tudom.-büszkélkedett Johnny.
-Pont mint Jasper! Ez remek!-próbáltam lelkesnek tűnni, de nem hiszem hogy sikerült.
-Látom nem igazán érdekel. Mi a baj?-most már tudom miért szereti Victoria. Jhonny alig ismer mégis törődik velem.
-Ááá semmi. Vagyis van, de nem szeretnék beszélni róla.-mondtam és vissza mentem a konyhába hogy befejezem a reggelimet.


/Jacob/
-Ezt nem hiszem el! Itt jártak! És Bella nincs sehol!-mondtam dühösen. Hogy lehet hogy elszöktek előlünk? És hová lett Bella? Ki vitte el? Ezek a kérdések cikáztak a fejemben miközben vissza változtunk emberré hogy mindent megtudjunk beszélni és néhány embert megtudjunk kérdezni.
-Jake, én sajnálom. Nem tudtam, hogy ide jön. Kár volt téged is elrángatni.-monda Sam.
-Most már mindegy. Az a lényeg, hogy találjuk meg! Sam, Paul ti menjetek északra a hegyekbe. Embry, Seath ti délre menjetek. Leah, Jared ti menjetek nyugatra. Én keletre megyek. A többiek itt maradnak és megkérdeznek pár embert láttak-e valamit. És lehet hogy még vissza jönnek. Megértettétek?-hadartam gyorsan el a tervet. Nem hagyhatom hogy Bellának is baja essen ha már a szüleit nem tudtam megvédeni. Még láttam ahogy a többiek átváltoznak és elmennek, én csak utána változtam át. Futottam ahogy csak bírtam. Mikor már jóval bent jártam az erdőbe megéreztem Victoria szagát. Ezt el kell mondanom a többieknek.
'Figyeljetek! Victoria szagára bukkantam.'
'Mi is éreztük.'-gondolta Leah.
'Mi is Jake.'-mondta Sam.
'Az nem lehet. Az a vörös vérszívó félre vezetett minket.'-gondoltam dühösen.
'Nyugodj meg.'-gondolta Embry.
'És mi lenne ha felhívnád?'-gondolta Seath.
'Úgyse venné fel. Akkor minek próbálkozni.'-ha tényleg Victoria vitte el, akkor már nem él. Őt is ugyanúgy megölte mint a szüleit.
'Egy próbát megér. Menjünk vissza hozzátok!'-gondolta Sam.
'Rendben. Otthon találkozunk.'-és már rohantam is vissza hozzánk. Remélem Billy még nem ért haza, mert nincs kedvem megmagyarázni. Míg ezen gondolkoztam már haza is értem. Gyorsan vissza változtam és rohantam a telefonhoz. Szerencsére apu még nem ért haza, így nem kellett elmondanom mi történt. Villám gyorsan tárcsáztam Bella számát. Kicsöng...Már percek óta csöng, de semmi. Nem veszi fel. Ez csak egyet jelenthet, hogy meghalt. Elvesztettem. Hogy hagyhattam, hogy ez megtörténjen? Tehetetlenül rogytam le a földre. A többiek így találtak rám.
-Jake, mi törtét? Nem akar látni? Vagy Victoriánál van? Jake, mondj már valamit!-kérlelt Seath.
-Nem vette fel. Nem tudtam megvédeni, meghalt!-a végén elcsuklott a hangom.
-Jake, mi nagyon sajnáljuk.-mondták a többiek.
De én nem bírtam tovább bent maradni. Elakartam futni. Csak száguldani akartam az erdőben. Elakartam futni a gond elől. Még hallottam ahogy a többiek marasztalnak. Hogy ne menjek! Csak őrültséget csinálnék! De én nem hallgattam rájuk. Csak futottam az erdőben. Már elég messze jártam La Pushtól így lassítottam, de nem álltam meg. Még nem. Nem tudom mikor fogok vissza menni. Egyelőre biztosan nem. Még nem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves "Írópalánta"!!!

Most "találtam" rád, s nagyon jó történeteid vannak.
A stílus jó, a megfogalmazás lehetne jobb is, de majd alakul. (sok gyakorlás; tehát Nem abbahagyni!)
De ne feledd: azért olvasunk Twilight-történeteket, mert hiszünk - és vágyunk - a tündérmesékre!
Csak így tovább!!!
Köszönöm.

EsztiIi írta...

Nagyon tetszik, mint mindig!
:)
Már nagyon várom a kövit!

Nagyon tetszik ez a "csavar" a történetben! :)

Puszi Eszter

Szandi írta...

Szia

Most olvasom a történeteidet és szerintem nagyok szuperek. a barátnőm és én is kezdő "fanfiction írok" vagyunk és nagyjából egy hete nyitottuk meg a blogunkat. Ha van kedved nézd meg:D

http://www.robtayfanfictions.blogspot.com/

Névtelen írta...

Szija!
Imádalak, és nagyon jó, mert Jacob! Gyünyörűen alakul a fogalmazás, és sztem ha a végére érek, már biztos jobban írsz mint én.
Puszi:manoo~